duminică, 19 februarie 2012

M-am mutat

Image Hosted by ImageShack.us

Acum aproape un an, cand m-am trezit izolat pe un mysport ce se scufunda, am trecut pe blogspot acele scrieri sportive, mentionand, desigur, ca refugierea era doar temporara. Credeam ca imi va lua 2-3 luni pana puneam la punct noul loc de scrieri sportive. Blogspot-ul nu s-a descurcat tocmai rau. Audienta a urcat de la
4-500 cititori/luna la 3000 in prima faza, ajungand la finalul anului la 5500 cititori/luna, un numar care ma responsabilizeaza foarte mult in vederea proiectului tribunacfr.ro. Greu a fost de instalat (si inca mai am atata de lucrat la el!). Mecanismul de tortura web a fost mai eficient decat credeam...Ba inca acum parca ma simt fericit ca am terminat chiar repede (doar cu un an) noul site, locul pe care ne vom aduna o echipa de scriitori de bun simt (si de-abia apoi ceferisti).

Gata, blogul redevine unul generalist, redevine unul personal, "a/non-sportiv" (si chiar nesportiv), asa cum era inaintea invaziei ceferiste, redevine unul al scrierilor vechi, al micilor apasari cotidiene si "pansari cugetative". Ehhhh! N-are rost sa va explic prea multe. Cautati in arhiva, inainte de martie 2010 si veti gasi exact ce, cum si cat. Alex revine aici, iar albusibiu trece pe tribunacfr.ro (de parca n-ar fi unul si acelasi). Buna regasire!