miercuri, 23 septembrie 2015

Refugiati si repudiati



  • Oprea a negociat pentru Romania: “Noi am vrut sa primim maxim 1785, ei au vrut sa ne impuna 6300, asa ca am negociat eu, impreuna cu prietenul interesul national si, in final, ne-am inteles sa primim 9000.”
  • Provincia se simte oarecum razbunata dupa cotele obligatorii impuse de UE: “Sa simta si Bucurestiul cum e sa ti se impuna ceva de la Centru!”
  • UE ne promite ca ne va face gratuit gard de sarma imprejurul Romaniei, tocmai ca sa nu fuga din tara refugiatii trimisi aici.
  • Orasele din Transilvania nu vor sa mai primeasca imigranti. Au primit deja destui in ultimii ani, din sud si din est.
  • In urma afluxului de refugiati, mai multe obiective turistice din Romania vor fi redenumite: “Moscheile Bicazului”, statiunea “Moscheia” iar comuna Șiria va fi, evident, magnet pentru sirienii ce inca nu stiu diacriticele din limba romana.
  • Romania nu-si da seama cu ce ne loveste mai tare UE: cu musulmanii refugiati sau rromii repudiati?
  • Dragea e suparat pe UE fiindca ii strica piata electorala din Teleorman cu refugiatii: “Pe astia ii poti cumpara doar cu Iphone-uri, nu cu pungi si caldari.”
  • BOR spune ca deja e pregatita pentru primirea refugiatilor. Preotii au fost deja instruiti sa treaca pe la ei de Boboteaza.
  • Moldovenii cu simtul apararii brazdei stramosesti vor si ei, ca si ungurii, sa faca un gard la granita. Ii vor spune “Gard de ... sarma, bre!
  • Basescu si ale sale preziceri teroriste sunt contrazise chiar de expertul roman in terorism, Ion Iliescu: “In decembrie ‘89 eu n-am gasit niciunul in Siria care sa ma ajute”.
  • Mass-media din Romania e pusa in dificultate, dupa zvonurile ca refugiatii sunt toti teroristi. Nu vor mai avea voie sa dea stiri bomba, ca sa nu starneasca panica in public.
  • Ponta si-a stabilit deja sloganul pentru alegerile din 2019: “Mandru ca sunt sirian!”