sâmbătă, 4 iunie 2011

Foto-onirica




Noi ne cunoastem sigur din vedere
Ne-am intalnit odata intr-un vis,
Nu am avut curaj nicicand a-ti cere
Numarul de telefon din Paradis.

Si te-am vanat candva c-un aparat
Voind sa-ti fac macar fotografie.
Din vanator aveam s-ajung vanat
Cand strengareste mi-ai spus :"Bine, fie!"

Memoria cardurile-a pregatit,
In amintiri tot visul sa-l am stors,
Biet obiectivul tu l-ai pacalit
In loc de zambet, chipul ti-ai intors.

Tu viata-ai strabatut precum furtuna
O scurta clipa arsa sau un blitz
In mintea mea acum tu stai intruna
Gand fix si obsesiv ca un sughit.

Intens, tardiv te-am cautat in ziare
Publicitatea mica rascolind,
Dar doar la pierderi urma iti apare
Iar la gasiri stau farsele mintind.

Eu poate-am fost cu excesiva grija
Ca un genist temandu-se de bomba
In suflet tu mi te-ai infipt ca schija
Si-apoi din minte ai fugit in tromba.

Caci circulai pe-atunci vijelioasa
Bruscand nervos volanul unui nor,
In mine macina o angoasa
Sa te opresc, ca radar, semafor.

Noi ne cunoastem totusi din vedere,
Ne-am intalnit odata intr-un vis,
Sa-l fac etern, vroiam sa am putere,
Dar o alarma ochii mi-a deschis.